Ad’s up expertise, Display, AdWords, RTB, programmatic
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DEVELOP YOUR BRAND'S RENOWN

Make use of the 79% of web time not spent on search engines!

79% of time online is not spent on search engines but on other websites or services. Your audience can view your products and services on different screens before making a purchase. Ad's up consultants are experts in the entire digital value chain, allowing you to develop your brand's renown. In contrast with traditional media, the Display Network reaches a large audience with precise targeting meaning ROI can be managed in real time.

Ad Exchange

Ad's up est connectée à l'ensemble des places de marchés ouvertes ou privées grâce à son DSP interne Display & Video 360.

  • Logo appnexus
  • Logo audience-square
  • Logo doubleClick
  • Logo ebay
  • Logo laplaceedia
  • Logo microsoft-advertising
  • Logo openX
  • Logo orange
  • Logo PubMatic
  • Logo rubicon
  • Logo webedia

Les modes d'achat Display

  • Icône Open Auctions

    Open Auctions

    Des centaines d'acheteurs en compétition

  • Icône Private Auctions

    Private Auctions

    Enchères sur invitation uniquement

  • Icône Preferred Deals

    Preferred Deals

    Prix fixe, deal en one-to-one

  • Icône Programmatic Guaranteed

    Programmatic Guaranteed

    Deal direct, diffusé en programmatique

  • Icône Traditional tag-based

    Traditional tag-based

    Deal direct, diffusé de manière traditionnelle

AUDIENCE
TARGETING

Audiences

  • Audience lists
    • Client data (1P)

      La data est possédée par l’annonceur, cela peut inclure des ressources offline (point de vente, récolte de mails, etc) et des ressource online (e-mail, liste de remarketing, etc)

    • Publisher data (2P)

      La data est possédée par le publisher, via sa propre audience

    • Google Data

      Data propriétaire Google, basée sur les signaux des utilisateurs des solutions Google (navigation Chrome, visionnage de vidéos Youtube, etc)

    • non Google Data (3P)

      Data possédée par des fournisseurs tiers (DMP) qui utilisent des informations qui ne sont pas collectées par l’annonceur ou le publisher

  • Demographics
    • Ciblage par tranche d'âge, sexe, etc

  • Geo
    • Ciblage par zone géographique, pays, ville, région, etc

  • Days & time
    • Ciblage par heure de la journée, jour de la semaine, etc

Content

  • Inventory source
    • Ciblage par source d'inventaire

  • Brand safety
    • Ciblage sur des site contenant du contenu qualitatif et sécurisé pour l'annonceur

  • Apps & url
    • Ciblage par emplacement web ou app

  • Keyword
    • CONTEXTUAL TARGETING

  • Categories
    • Targeting by category

  • Environment
    • Ciblage par type d'environnement

  • Inventory source
    • Ciblage par source d'inventaire

  • Viewability
    • Visibilité des creatives par les internautes (1 secondes de vue créa sur la page minimum)

  • Language
  • Video targeting
    • Ciblage d'emplacements compatible avec des créatives vidéos

Technologies

  • Browser
    • Ciblage par navigateur (Chrome, Safari, Firefox, etc)

  • Devices
    • Ciblage selon l'appareil de l'internaute

  • Connection speed
    • Ciblage selon la vitesse de la connexion de l'internaute

  • Carrier / ip
    • Ciblage par plage d'IP

AD FORMATS

RESPONSIVE ADS

The next generation of ads which are replacing the old, standard text ads. Thanks to its flexible format, you can create ads which automatically adjust their size, appearance and format so to adapt to the available advertising space.

STATIC OR ANIMATED IMAGE ADS

Use graphics or animations in your ads through importing your own graphic banners.

DYNAMIC DISPLAY ADS

If you do not have access to a creative agency or a web designer, the AdWords interface allows you to create personalised banners through utilising the design elements of your website. You can choose your own style and can start showing your ads on the vast Google Display Network.
Thanks to dynamic ads, you can also automatically create rich-media ads which are adapted according to the geographic location of the user as well as the content that they are looking at. You can thus deliver a more effective message. On your marks, get set, advertise!

LIGHTBOX ADS

Benefit from an eye-catching and interactive ad format that is tailored to users’ interests so as to more effectively target them and engage their interest. You only pay when a user interacts with the ad. This ad format allows you to promote a positive image of your brand.

VIDEO ADS

Video ads can be an effective way of getting your name out there. With the In-Stream ad format, you can show a non-skippable video ad of 15 or 20 seconds within videos on sites throughout the Display Network.

NATIVE GMAIL ADS

Advertise with interactive and expandable ads above the “Promotions” tab within Gmail inboxes. You only pay for the first click which opens up your ad and its connected email. After a click, the user sees a full-page version of our ad and its associated email. No need for any creative design as the interface offers you a selection of personalisable templates:

  • Single image ad
  • Single product promotion
  • Multi-product promotion
  • Catalog creative

If you wish, you can also create create and import a custom format that you have made yourself.

DYNAMIC GMAIL ADS

With dynamic remarketing incorporated into Gmail, you can target users directly in Gmail who have shown an interest in your products. Connect this new ad format to your Google Merchant Center Feed to show users, right within their inbox, the products they have previously looked at!

Truewiew for shopping

Go further with Youtube with this ad format which displays clickable cards (including an image and a price) within videos through using Google Merchant Center.

IMAGE ADS FOR MOBILE APPS

Promote your mobile app with the help of a banner on the Display Network that encourages users to download your app.

Une garantie de qualité sur le Display

Nous utilisons un panel complet de technologies avancées pour vous garantir une diffusion respectueuse sur des supports de qualité

  • Active view

    Assure que vos publicités sont vues

  • Fraud protection

    Assure que vos publicités sont vues par des humains

  • Content Verification

    Assure que vos publicités sont vues dans un contexte approprié

  • Brand Lift

    Mesure ce que votre audience pense des publicités

  • GRP

    Assure que vos publicités sont bien vues par l'audience ciblée

  • Cross Device Measurement

    Mesure la conversion cross-device suite à la diffusion de vos publicités

Rapports Brand Lift

Quelle audience démographique est la plus génératrice de notoriété pour votre marque ?

Nous mesurons l'impact de vos actions sur l'image et la notoriété de votre marque grâce à Survey.

OUR TOOLS

Croissance Search Organique

Vos campagnes incitent-t-elles à rechercher votre marque ou vos produits ?

Nous analysons l'évolution de l'activité de recherche sur les moteurs Google et YouTube pour votre marque.

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